To give you the best possible experience please select your preference.
Komunikācija biznesa vidē vēl joprojām ir tikpat svarīga, kā agrāk. Neskatoties uz uzņēmuma darbinieku skaitu vai nozari, kurā tas darbojas, ir svarīgi, lai jūs efektīvi komunicētu gan ar esošajiem, gan potenciālajiem klientiem. Mūsdienās tiek izmantoti dažādi saziņas kanāli – E-pasti, SMS, WhatsApp, WebChat u.c., taču komunikācija pa tālruni vēl joprojām tiek uzskatīta par visefektīvāko saziņas veidu.
Uzņēmumiem, kuru bizness saistīts ar lielu zvanu apjomu, ir svarīgi nodrošināt izcilu klientu servisu. Lai nodrošinātu kvalitātes standartus, profesionālu un atbilstošu sistēmu lietošana ir tikpat būtiska kā kvalificētu darbinieku algošana.
IP PBX ir IP telefonu centrāle, kas nodrošina uzņēmumiem individuālu telefonijas risinājumu ienākošo zvanu apkalpošanai un izejošo zvanu veikšanai.
Virtuālā IP telefonu centrāle ir piemērota nelieliem uzņēmumiem ar ne vairāk kā 15 darba vietām. Risinājumam nav nepieciešama iekārtu izvietošana birojā, jo Virtuālā IP telefonu centrāle tiek izvietota mākonī, Enreach izmantotajā LVRTC datu centrā.