Before you continue

To give you the best possible experience please select your preference.

Continue
Enreach

Komunikācija biznesa vidē vēl joprojām ir tikpat svarīga, kā agrāk. Neskatoties uz uzņēmuma darbinieku skaitu vai nozari, kurā tas darbojas, ir svarīgi, lai jūs efektīvi komunicētu gan ar esošajiem, gan potenciālajiem klientiem. Mūsdienās tiek izmantoti dažādi saziņas kanāli – E-pasti, SMS, WhatsApp, WebChat u.c., taču komunikācija pa tālruni vēl joprojām tiek uzskatīta par visefektīvāko saziņas veidu.   

Zvanu centrs

Uzņēmumiem, kuru bizness saistīts ar lielu zvanu apjomu, ir svarīgi nodrošināt izcilu klientu servisu. Lai nodrošinātu kvalitātes standartus, profesionālu un atbilstošu  sistēmu lietošana ir tikpat būtiska kā kvalificētu darbinieku algošana.  

Par Zvanu centrs Lasīt vairāk

IP Telefonija (PBX)

IP PBX ir IP telefonu centrāle, kas nodrošina uzņēmumiem individuālu telefonijas risinājumu ienākošo zvanu apkalpošanai un izejošo zvanu veikšanai.  

Par IP Telefonija (PBX) Lasīt vairāk

Virtuālā IP telefonu centrāle

Virtuālā IP telefonu centrāle ir piemērota nelieliem uzņēmumiem ar ne vairāk kā 15 darba vietām. Risinājumam nav nepieciešama iekārtu izvietošana birojā, jo Virtuālā IP telefonu centrāle tiek izvietota mākonī, Enreach izmantotajā LVRTC datu centrā.  

Par Virtuālā IP telefonu centrāle Lasīt vairāk