To give you the best possible experience please select your preference.
Sign on Tab risinājums nodrošina dažāda veida dokumentu un līgumu elektronisku parakstīšanu. Tas ļauj atbrīvoties no lielā papīru daudzuma, jo visi parakstītie dokumenti un līgumi tiek pārnesti uz elektronisko vidi. Aizvietojot papīra dokumentus un ieviešot digitālā paraksta risinājumu, iespējams, uzreiz saglabāt un ievietot informāciju nepieciešamajās sistēmās, kas atvieglo darba uzdevumu un palīdz mazināt pazaudētu dokumentu iespējamību.
Dokuments tiek pārsūtīts no programmas CRM/ERP/vai citām;
Klients iepazīstas ar dokumentu un paraksta to, izmantojot pildspalvu uz planšetes ekrāna (Papildu iespēja nofotografēt ID karti vai citu dokumentu un pievienot to (ja tas ir nepieciešams);
Dokuments tiek apstiprināts ar laika zīmogu un saglabāts arhīvā CRM/ERP vai Sign on Tab risinājumā.
Standarta veidnes Izmanto iepriekš sagatavotās dokumentu sagataves
Planšetes aplikācija
Lietotnē tiek ievietota veidlapa aizpildīšanai un parakstīšanai
Nosūtīšana uz planšeti
Dokuments tiek nosūtīts, izmantojot virtuālā printera draiveri
Kameras atbalsts
Pievieno bildi līgumam
(ID karte, pase, cits dokuments)
Drošība
Saglabā paraksta biometriskos datus
E-arhīvs
Dokumentu glabātuve
E-pastu izsūtīšana
Iespēja klientiem nosūtīt parakstītā dokumenta kopiju
Anketas
Aptaujas anketu atbalsts
Reklāmas iespēja
Iespēja atskaņot reklāmu gaidīšanas režīmā
Zīmols
Logo izvietošana
HTML režīmā
Esošu web formu vienkārša pielāgošana
Lai Digitālā paraksta risinājums būtu pilnīgi drošs, ir iespējams pievienot elektronisko laika zīmogu – E-Seal. Tas apliecina, ka dokuments nav mainīts pēc tā parakstīšanas un pilnībā saglabā datu integritāti.