To give you the best possible experience please select your preference.
Klientu serviss un apkalpošana nenozīmē pārsniegt klientu vajadzības, bet gan sniegt to, kas klientam ir solīts, kā arī nodrošināt problēmu un jautājumu risināšanu pēc preces pārdošanas vai pakalpojuma ierīkošanas. Vienā no veiktajiem pētījumiem, par ko raksta žurnāls Forbes, aptuveni 60% respondentu vēlas mainīt pakalpojumu sniedzēju, lai iegūtu labāku klientu apkalpošanas pieredzi. Lielākie izaicinājumi, ar ko saskaras uzņēmumi, lai nodrošinātu izcilu klientu servisu, ir laika trūkums, darbinieku profesionalitāte, sociālo tīklu un interneta ietekme, kas rada daudz un dažādus komunikācijas kanālus.
Uzziniet par risinājumiem, kas palīdzēs nodrošināt ātrāku un profesionālāku klientu apkalpošanas servisu.
Komunikācijai ar klientiem izmantojiet vienu platformu un uzlabojiet savu klientu pieredzi visos saziņas kanālos, izmantojot CCaaS (kontaktu centrs kā pakalpojums) mākoņa risinājumu – uContact