To give you the best possible experience please select your preference.
Automatizēta izejošo zvanu veikšana, kas ietaupīs uzņēmuma laiku un resursus, jo zvanus plānveidā veiks robots darbinieku vietā. Ideāli piemērots uzņēmumiem, kuri ikdienā veic lielu izejošo zvanu skaitu.
Balss botu tehnoloģija ir jaunākās paaudzes robotzvana risinājums, kas nodrošina efektīvu klientu apzvanīšanas sistēmu. Inteliģentā balss bota risinājums automātiski veic izejošos zvanus un sarunas saturu pielāgo konkrētajai situācijai, izmantojot valodas apstrādes un sintēzes tehnoloģiju. Pateicoties risinājumam, iespējams dienas laikā sasniegt līdz pat vairākiem desmitiem tūkstošu klientu, tāpēc tas ir piemērots uzņēmumiem kuri vēlas automatizēt savus klientu apkalpošanas procesus.
Zvanu kampaņu izveidošana un pārvaldīšana, pielāgojot informāciju katram zvana saņēmējam
Informācijas atskaņošanai tiek izmantota dabiskā balss sintēze, nav nepieciešami audio faili un to ieraksts
Iespējams integrēt risinājumu ar uzņēmuma sistēmām (CRM, ERP, u.c.) informācijas apmaiņai ar Balss Bota risinājumu
Apzvanāmo numuru sarakstu pārvaldība (Kontaktu grāmatu izmantošana, iespēja numurus sadalīt vairākās kontaktu grāmatās, izveidot un labot kontaktu grāmatas)
Datubāzes sarakstu importēšana (kontaktu grāmatu veidošana izmantojot jau esošu datu bāzi)
Informācija par zvanu izpildes rezultātiem (atbildētie zvani, neatbildētie zvani, zvanu ilgums utt.)
Informācija par zvanu kampaņām (kampaņas statuss, izpildes laiks utt.)
AutoDialer (robotzvans) paredzēts automatizētu izejošo zvanu veikšanai uzņēmuma darbinieku vietā. Zvani tiek veikti, atskaņojot zvana saņēmējam iepriekš ierakstītu audio failu.
AutoDialer var izmantot jaunu klientu piesaistei, debitoru apzvanīšanai, atgādinājumiem par plānotajām vizītēm pie ārsta, lojalitātes zvaniem u.c. Darbinieki, kas iepriekš veica šos zvanus, tagad var koncentrēties uz citiem darbiem.
Kampaņu izveidošana un pārvaldīšana (sākuma un beigu datuma noteikšana, maksimālais zvanu ilgums, zvana atkārtošanas intervāls neatbildēta zvana gadījumā u.c.)
Iespēja pievienot kampaņai nepieciešamo audioierakstu
Iespēja izmantot veidni (template) kampaņas veidošanai, kurā iespējams izvēlēties kampaņas izpildes veidu: paziņojuma atskaņošana, paziņojuma atskaņošana ar iespēju uzspiest ciparu kombināciju (telefona numuru), paziņojuma atskaņošana un iespēja atstāt vērtējumu, paziņojuma atskaņošana un zvana pāradresācija, paziņojuma atskaņošana un klienta balss paziņojuma ieraksts.
Informācija par kampaņām (kampaņas statuss, izpildes laiks utt.)
Informācija par kampaņas izpildes rezultātiem (atbildētie zvani, neatbildētie zvani, zvanu ilgums u.c. dati)
Power Dialer (bots) ir web bāzēta, automatizēta sistēma iepriekš sagatavotu numuru saraksta apzvanīšanai un apzvanīšanas kampaņu atskaišu ieguvei. Sistēma sastāv no 2 vidēm – administrācijas vides un aģenta vides. Power Dialer (bots) sistēma darbojas kopā ar Enreach Latvia zvanu centra sistēmu, izmantojot zvanu centra sistēmā izveidotos aģentus.
Sistēma dod iespēju iepriekš sadalītām aģentu grupām piešķirt uzdevumus (kampaņas) ar apzvanāmo klientu sarakstu;
Dokumentē informāciju par zvana rezultātu.
Kampaņu izveidošana un pārvaldīšana
Detalizēta informācija un statistika par aktīvajām, apturētajām, izpildītajām un plānojām kampaņām
Kampaņu izpildes laika kontrole (sākuma un beigu datums)
Iespēja kampaņas vadīt manuāli
Aģentu grupu pārvaldība (jaunu grupu veidošana, aģentu pievienošana, noņemšana)
Datubāzes sarakstu importēšana (kontaktu grāmatu veidošana izmantojot jau esošu datu bāzi)
Individuāla statistika par aģentu aktivitātēm (statistika par katru aģentu izvēlētajā laika posmā, kopējā statistika, statistika par zvanu ilgumu, pauzēm utt.)
Kopēja statistika par aģentu aktivitātēm (statistika par katru datumu izvēlētajā laika posmā)
Statistika par aģentu neapstrādātajām aktivitātēm (iespēja noteikt, kurā no zvanu izpildes posmiem aģentam bijusi pauze vai iestājies automātiskās pauzes režīms)
Detalizēta statistika par izvēlēto kampaņu (zvanu izpildes datums, zvana laiks, adresāta sasniedzamība utt.)
Kampaņas rezultātu apkopojums (informācija par pēczvana dokumentēto informāciju)
Aģentu uzdevumu pārvaldīšana (izveidošana, labošana, statistika, informācija par uzdevumu statusu utt.)
Pielāgota aģenta vide (dotie uzdevumi, zvani, individuāla statistika utt.)
Pauzes (iespēja nomainīt savu statusu, pauzes laikā netiek veikti zvani un uzdevumi, tas tiek uzskaitīts statistikā)
Sākumlapa (aģenta darba vide, informācija par veicamajiem zvaniem, laiks, vide informācijas fiksēšanai par veiktajiem zvaniem utt.)
Zvani (sadaļa ar konkrētā aģenta zvanu statistiku par veiksmīgajiem, atceltajiem un klientu nesasniegušajiem zvaniem)
Uzdevumi (konkrētajam aģentam izveidotie uzdevumi, izpilde, ieplānotais laiks utt.)
Uzziniet, kāds ir piemērotākais zvanu automatizācijas risinājums Jūsu uzņēmumam: