Before you continue

To give you the best possible experience please select your preference.

Continue
Enreach

Enreach Contact 

Piesakies bezmaksas konsultācijai
Lūdzu, akceptējiet mārketinga sīkfailus, lai aktivizētu šo veidlapu.

SARUNU MĀKOŅRISINĀJUMS NODROŠINA PILNĪGU SAZIŅAS ELASTĪBU

Enreach Contact nodrošina uzņēmumiem iespēju izmantot dažādas telekomunikāciju funkcijas - zvanu maršrutēšanu, IVR (Interactive Voice Response) sistēmas, zvanu ierakstīšanu, mobilo integrāciju, lai optimizētu komunikācijas procesus savstarpēji starp darbiniekiem un klientiem.  

Enreach Contact piedāvā vēl vairāk – zvani, čats, videokonferences, failu koplietošana un citas funkcijas, lai uzlabotu sadarbību starp jūsu darbiniekiem un klientiem.

Hibrīda un attālināts darba modelis vairs nav nekas neierasts, Enreach mākoņa telefonijas risinājums nodrošina nepārtrauktu savienojumu visiem darbiniekiem, lai būtu pieejami gan klientiem, gan kolēģiem. Enreach Contact ir piemērots, visiem uzņēmumiem neraugoties uz tā izmēru - to var izmantot jaunuzņēmumi, kā arī lielie uzņēmumi ar vairākām filiālēm. Risinājums pielāgosies visām uzņēmuma vajadzībām, jo tas ir sadalīts dažādos piedāvājumos, lai Jūs varat izvēlēties sev piemērotākās funkcijas, piemēram, zvanu ierakstīšana, mobilā aplikācija, videokonferences u.t.t, lai Jūs būtu vienmēr savstarpēji saistīti. Enreach Contact mākoņrisinājums piedāvā visu nepieciešamo, lai nodrošinātu elastīgu saziņu neatkarīgi no Jūsu darbinieku atrašanās vietas.  

 

ENREACH CONTACT: ELASTĪGS, EFEKTĪVS, VIEGLI LIETOJAMS 

Īpaši ērti lietojamais administratora portāls ļaus ātri veikt izmaiņas sistēmā un iestatījumos: pievienot un noņemt lietotājus, pārvaldīt IVR ziņojumus, piekļūt balss pastam, iestatīt zvanu pāradresācijas, mainīt savu pieejamības statusu, skatīt savu zvanu vēsturi, bloķēt numurus — tas viss vienuviet.      

Enreach Contact telefonijas risinājums nodrošina augstu drošības līmeni, lai aizsargātu uzņēmuma datus un klientu informāciju. Tas nodrošina, ka jūsu saziņa ir pilnīgi konfidenciāla un droša. 

Enreach Contact funkcijas

  • Mākoņrisinājums – nav nepieciešami lieli sākotnējie ieguldījumi serveru iegādei
  • Jūsu uzņēmuma tālruņa numurs visās ierīcēs  
  • Vienkāršs un intuitīvs administrēšanas portāls  
  • Pārvaldiet lietotājus un iestatījumus dažās minūtēs  
  • Mobilā aplikācija
  • Videokonferences  
  • Interaktīvā balss atbilde (IVR)
  • Kolēģu pieejamības statusi  
  • Zvanu ieraksti 
  • Balss pasts  
  • Ātra un vienkārša saziņa  

Papildu skaidrojumi

  • PBX Funkcijas: īsā numerācija, IVR (interaktīvā balss atbilde), balss pasts, konferences zvani, zvanu pāradresācijas, darbinieku pieejamības statusi u.c. 

  • Minūtes: Zvanu sarunu minūtes Latvijas teritorijā. 

  • Videokonferences: Vienkāršai videokonferenču organizēšanai, neprasot papildu programmu instalāciju. Darbojas jebkurā ierīcē, nepieciešams tikai interneta pieslēgums. 

  • Darbvirsma un lietotnes: Zvanu pārvaldība, izmantojot aplikāciju datorā. 

  • Statistika: Pieejama atskaišu sistēma ar uzņēmuma zvanu pārskatu. 

  • CRM integrācija: Zvanu atsekošana un pārvaldība CRM sistēmā.  

  • MS Teams savienojums: Strādājiet efektīvi izmantojot vienu lietotni.

  • Zvanu administrācija: Iespēja vadīt un kontrolēt zvanus, piemēram, izveidot zvana gaidīšanas rindu, nodrošināt prioritāti svarīgiem zvaniem, pārsūtīt zvanu noteiktam kolēģim. 

  • Sarunu ieraksti: Nepazaudējiet informāciju, kas sniegta sarunas laikā, kā arī veiciet zvanu kvalitātes kontroli. 

Vienota komunikāciju platforma

Izvēloties NEIEROBEŽOTO vai ELASTĪGO piedāvājumu saņem dāvanā galda telefonu katram lietotājam.

Uzzini vairāk par Enreach Contact
Lūdzu, akceptējiet mārketinga sīkfailus, lai aktivizētu šo veidlapu.

Biežāk uzdotie jautājumi

Enreach Contact mākoņrisinājums

Galvenais ieguvums, izmantojot Enreach Contact, ir tā elastība, mazākas sākotnējās izmaksas un vieglāka pārvaldība. Cloud PBX:  

  1. Parasti nepieciešamas mazākas sākotnējās izmaksas, jo nav nepieciešams iegādāties un uzturēt dārgas fiziskas iekārtas.  

  1. piedāvā lielāku elastību un vieglāku pielāgojamību. Izmantotās funkcijas un pakalpojumi var tikt mainīti un pielāgoti attālināti, bez fiziskas klātbūtnes.

  1. ir vieglāk palielināt vai samazināt sistēmas kapacitāti atkarībā no uzņēmuma vajadzībām, neradot ievērojamus izmaksu un laika ieguldījuma pieaugumus. 

  1. Elastība un pielāgojamība: Enreach Contact ļauj pielāgot tālruņu sistēmu uzņēmuma vajadzībām. Funkcijas un iestatījumi var tikt pielāgoti, ļaujot izveidot optimālu risinājumu Jūsu vajadzībām.  

  1. Izmaksas: Enreach Contact samazina sākotnējās ieguldījumu izmaksas, jo nav nepieciešams iegādāties un uzturēt dārgas fiziskas iekārtas. Tas ļauj uzņēmumiem ietaupīt līdzekļus un ieguldīt tos citos uzņēmuma attīstības virzienos.  

  1. Lietotnes: Enreach Contact ļauj veikt un saņemt zvanus no jebkuras vietas, izmantojot pārlūkprogrammu, tādējādi nodrošinot darba elastību un pieejamību;  

  1. Sistēmas automātiska atjaunināšana: Enreach Contact tiek regulāri atjaunināta programmatūra, tādējādi nodrošinot sistēmas drošību un jaunāko funkcionalitāti, bez nepieciešamības ieguldīt papildu laiku vai resursus.  

  1. Pielāgojamība: Enreach Contact ir viegli pielāgojams uzņēmuma augšanas tempam. Tas ļauj elastīgi palielināt vai samazināt sistēmas kapacitāti pēc nepieciešamības.  

  1. Atbalsts un pakalpojumi: Enreach nodrošina profesionālu klientu atbalstu un apmācību, lai nodrošinātu vislabāko iespējamo pieredzi un izmantošanas ērtumu. 

Enreach Contact PBX darbojas, izmantojot mākoņu tehnoloģijas, lai nodrošinātu tālruņu pakalpojumus uzņēmumiem.   

  1. Mākoņu infrastruktūra: Enreach Contact (Cloud PBX) izmanto mākoņu infrastruktūru, kas nozīmē, ka tālruņu sistēmas resursi un programmatūra ir izvietoti uz attālinātiem serveriem, nevis uzņēmuma telpās. Tas ļauj piekļūt sistēmai no jebkuras vietas, kur ir interneta pieslēgums.  

  1. Reģistrācija un pieteikšanās: Lietotāji piesakās savā Enreach Contact (Cloud PBX) kontā, izmantojot pārlūkprogrammu. Pieteikšanās ļauj piekļūt sistēmas vadības panelim un visām tā funkcijām.  

  1. Zvanu vadība un saziņa: Lietotāji var veikt un saņemt zvanus, izmantojot datorus vai planšetdatorus. Tālruņa funkcijas, piemēram, zvanu pāradresācija, zvaniem gaidīšanas iespēja un tālruņa kontaktu saraksti, tiek pārvaldīti no vadības panela.  

  1. Regulāra sistēmas atjaunināšana: Enreach Contact (Cloud PBX) regulāri tiek atjaunota programmatūra, lai nodrošinātu drošību un jaunākās funkcionalitātes pieejamību. Atjauninājumi tiek ieviesti bez lietotāju iejaukšanās.  

  1. Pielāgošana un iestatījumi: Administratori var pielāgot sistēmas iestatījumus, piemēram, pievienot jaunus lietotājus, iestatīt zvanu maršrutēšanu un noteikt citas funkcijas atbilstoši uzņēmuma vajadzībām.  

  1. Pilnīga pieejamība un elastība: Enreach Contact (Cloud PBX) ļauj lietotājiem strādāt no jebkuras vietas, kur ir interneta pieslēgums. Tas nodrošina elastīgu un pieejamu saziņas veidu, īpaši uzņēmumiem, kuri šobrīd nodrošina attālinātu vai hibrīda darbības modeli. 

Enreach Contact tiek izstrādāts un uzturēts ar mērķi nodrošināt augstu drošības līmeni. Lai garantētu drošu pakalpojuma izmantošanu, ir ieviesti dažādi drošības pasākumi, piemēram, datu šifrēšana, piekļuves kontrole, regulāri drošības atjauninājumi u.c.  

Iekļauto sarunu minūšu apjoms ir atkarīgs no izvēlētā pakalpojuma plāna, tomēr lielākā daļa plānu ietver neierobežotus vietējos zvanus.  

Pāreja no pašreizējās tālruņu sistēmas uz Enreach Contact ir ļoti vienkārša! Mūsu pieredzējušie Tehniskā atbalsta dienesta speciālisti soli pa solim palīdzēs jums šajā procesā, kā arī nodrošināsim palīdzību esošo fiksēto telefona numuru saglabāšanā un pārejā no cita telekomunikāciju operatora uz Enreach.